poniedziałek, 11 lutego 2013

Pomysł na prezent dla ukochanej osoby ; )

Hej ! 14 luty czyli dzień zakochanych  już za kilka dni . Ja nie obchodzę tego w święta w żaden szczególny sposób to dla tego że jeszcze nie spotkałam "tego jedynego". Aczkolwiek moje koleżanki mają problem jak co roku ,co kupić ukochanej osobie ; )  . Dobrze czasami obdarować prezentami swoją drugą połówkę , pójść do kina  czy otworzyć  dobre wino i spędzić romantycznie czas . A co wy myślicie?
Ostatnio przeglądając Joy-a zobaczyłam  serduszka ,które są mega słodkie i szczerze powiem -sama chciałabym coś takiego dostać . Zobaczcie sami ; )
 

Zaprojektowane są przez Magdę Dąbrowską dla firmy Yes. W środku można schować jedno z kolorowych serduszek z agatu swój talizman czy fotografie. Można także wygrawerować imię ukochanego.

Również Apart  nie odbiega daleko i też można coś znaleźć .


Pierwszy dzień w szkole bardzo pozytywnie  .  3 lekcje nam odpadły,  a sprawdzian z lektury "odwołany" cudownieee . Moja mama ma dzisiaj urodziny więc jeszcze raz Wszystkiego co najlepsze ;*
Pozdrawiam Kora ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz