sobota, 5 stycznia 2013

Dobra książka nie jest zła :)

Witam was w sobotnie popołudnie :) 

Pogoda nam coś się psuję , chociaż nie ma co marudzić i tak jest ciepło jak na styczeń :) 
Nie jestem wielką fanką czytania książek ale wczoraj w moje ręce wpadła dość dobra książka i chciałabym Wam ją polecić , a mianowicie jest to powieść 
Becca Fitzpatricka








Szeptem jest to opowieść o dziewczynie imieniem Nora, która poznaje w szkole tajemniczego chłopaka. Patch przeraża ją i ciekawi. Docieka kim on jest i w końcu odkrywa przerażającą prawdę. Jeszcze na dodatek jej tropem podąża ktoś kto pragnie jej śmierci. Intrygująca opowieść o upadłym aniele i jego miłości do śmiertelniczki. Druga część Szeptem to Crescendo. Mam zamiar ją niebawem przeczytać .. ;)










– Obserwuję ją – odpowiedział. – Staram się rozgryźć, o czym myśli i co czuje. Sama mi tego nie zdradzi, więc muszę się jej uważnie przyglądać. Czy się do mnie przybliża? Czy patrzy mi w oczy, a potem odwraca wzrok? Czy zagryza wargi i bawi się włosami, jak w tej chwili Nora? – Klasa wybuchnęła śmiechem. Opuściłam ręce na kolana.
– Jest odważna – stwierdził Patch i znów trącił mnie nogą. 





Mam nadzieję , że przeczytacie i również Wam sie spodoba . 
Buziaki i miłego wieczoru ;** 


Wasza K. ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz