środa, 13 lutego 2013

Typowo szkolnie


Hej . Zrobiłam kilka outfitów , które nadają się idealnie na dni szkolne .  Wygodne , szerokie bluzy  i płaskie buty czyli to w czym zawsze czujemy się wygodnie, a ubrania nie ograniczają naszych ruchów . Powoli kończy się sezon na grube swetry i kozaki więc teraz rozglądam się już za rzeczami ,które będą modne na sezon wiosna/ lato . Taak brzmi świetnie !! Zatęskniłam troszkę za ciepełkiem . I już się nie mogę doczekać aż rano nie będzie mnie budził budzik a promienie słońca . <3

Nie jest dobrze kochani , znowu jestem chora , od 2 dni leże w łożku . Chociaż już jest lepiej i jutro do szkoły ..; pp


Pozdrawiam Kora ; )

5 komentarzy:

  1. great collages! i love sneakerwedges1 just own a new pair of mar ants <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zestawy ;)
    dużo zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni zestaw mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę, a zestawy są godne uwagi:-)
    Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w trzeciej stylizacji do szkoły bym poszła.;d

    OdpowiedzUsuń