wtorek, 19 lutego 2013

Smaczne i kaloryczne !

Cześć kochane ;)

Jak wam mija wtorek ? ;) Zdecydowanie dzisiejszy dzień nie należy do moich  'dobrych dni ' . Niby nic takiego się nie wydarzyło ale mój humor nie jest najlepszy .. Jednak nie jestem osobą narzekająca więc postanowiłam to zmienić ;p . Niedawno z Korą  znalazłyśmy bardzo łatwy przepis na pyszne gofry ! Trochę kalorii każdemu się przyda ! ;p ...

A o to przepis ;

  • 2 szklanki mąki
  • 2 szklanki mleka
  • 2 jaja
  • 6 łyżek oleju
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cukru
  • szczypta soli 

Sposób przygotowania ;

Żółtka oddzielić od jajka.  Zmiksować żółtka , mleko , mąkę , proszek do pieczenia , olej i sól na jednolitą masę . Białka ubić na sztywno i wymieszać z ciastem . Piec w rozgrzanej gofrownicy aż ciasto nabierze odpowiedni kolor ( 2-3 min ) no i poddawać z czym chcecie ;)















          Mam nadzieję  , że też sie skusicie ! Czasami warto zapomnieć o kaloriach ! ;*

                                                            SMACZNEGO  *.*




od jutra wstaje z łóżka, ubieram się, maluję rzęsy tuszem, jem na śniadanie płatki słuchając radia, a później jestem szczęśliwa. bez żadnego ale.




Kingaa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz