środa, 23 stycznia 2013

Paznokcie

Dzień dobry ;* 
Niestety mnie i Kore złapał jakiś wirus i mamy przedłużone ferie ;) 
Z jednej strony bardzo cieszy mnie ten fakt , ponieważ uwielbiam zasypiać ze świadomością , że wstanę sobie o dowolnej godzinie której chce .
Ale dosyć pisania o pierdołach :) 
Mam dla Was dzisiaj coś o naszych paznokciach 

Od wielu lat nie mogłam sobie poradzić z moimi łamiącymi się paznokciami , szukałam odpowiednich odżywek dla nich ale nie pomagały . 
Przez przypadek w moje ręce wpadły ciekawe preparaty :) 
Odżywka wzmacniająca, L’Oréal Paris, 35 zł; Odżywka do łamliwych paznokci z wapniem, Eveline, 10 zł   

Jeśli masz łamliwe paznokcie, unikaj piłowania płytek głęboko po bokach. To je osłabia. Do malowania wybieraj lakiery utwardzające, np. z nylonem.

Kuracja utwardzająca: pół szklanki oliwy i dwie łyżki skrzypu polnego ogrzewaj przez 15 minut (nie zagotuj). Ostudź i przecedź. Paznokcie mocz przez 15 minut.



A teraz coś aby paznokcie były Wasza ozdobą ;))












 Jak dla mnie najbardziej podobają mi sie paznokcie w stylu ' ombre '
nie są trudne do wykonania :) już wiele razy towarzyszyły mi na różnych imprezach ;) 
Jeśli będziecie chciały w następnej notce mogę pokazać Wam jak sie je robi :) 

A teraz życzę Wam miłego dnia :):* 
A tym którzy mają ferie życzę abyście każdy dzien wykorzystali jak najlepiej ! 
buziki ;*** 


K. :* 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz