niedziela, 20 stycznia 2013

Coś dla włosów

Cześć i czołem :) 

Pewnie dla Was też są bardzo ważne włosy . Ja staram się o nie dbać jak najlepiej . 
Niestety strasznie mi się rozdwajają końcówki , nie potrafię sobie z tym poradzić , stosuje wiele odżywek, szamponów i dalej nic  . 

Od niedawna stosuje szampony , odżywki z ' Joanny ' 
i moje włosy odżyły . 

oto kilka z nich ;) ; 

Cenna;15 zł      

Jedwab dla włosów o doskonałych właściwościach wygładzających:
- nadaje aksamitny połysk i gładkość,
- sprawia, że włosy wyglądają naturalnie, zdrowo i pięknie,
- włosy staja się miłe w dotyku i łatwe do rozczesania.
- ma świetny zapach 
- włosy nie elektryzują się [ dla mnie to jest wielki + ;) ] 


Cenna ; 6 zł

 Szampon wzmacniający dzięki zawartości ekstraktów ziołowych korzystnie wpływa na funkcjonowanie cebulek włosowych.
W rezultacie otrzymasz:
 -  dokładnie i skutecznie oczyszczone włosy i skórę głowy
 -  włosy bardziej puszyste i lśniące
 -  mocniejsze i pełne życia

cena ; 5 zł

Odżywka wzmacniająca dzięki zawartości ekstraktów ziołowych i składników pielęgnacyjnych poprawia wygląd i kondycję włosów.
W rezultacie otrzymasz:
 -  włosy bardziej puszyste i lśniące
 -  dokładnie i skutecznie oczyszczone włosy i skórę głowy
 -  mocniejsze i pełne życia



A Wy co stosujecie do swoich włosów ? ;) . Jeśli nie macie nic sprawdzonego to bardzo polecam Wam firmę ' Joanna ' ;)) . 



Pozdrawiam ciepło i życzę miłej niedzieli . Buziaki 
Kinga .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz