piątek, 28 grudnia 2012

Stylizacje sylwestrowe Part 2

Cześć. W tej notce chciałabym Wam przedstawić moje propozycje na kreacje sylwestrowe dla osób ,które wybierają się do klubów lub na domówki ; )  Ja osobiście idę na bal sylwestrowy, aczkolwiek te stylizacje które stworzyłam można ubrać na imprezy na które chodzimy w ciągu roku ; )  Mam nadzieję że spodobają się Wam ; )  Enjoy




Pierwsza stylizacja jest moim zdaniem mega  dziewczęca oraz osobiście najbardziej mi się podoba . Nie jest może ona idealna na domówkę ale jak najbardziej gdy wybieramy się do fajnego Clubu . Partner na pewno oszaleje z zachwytu ; )


P.S Specjalnie nie daje cen bo zazwyczaj większość z tych rzeczy jest bardzo droga , a te stylizacje mają Wam służyć jako inspiracje . Czasami można znaleźć podobne rzeczy za mniejszą cene tylko trzeba troszkę poszukać i uzbroić się  w cierpliwość ; )




Kornelia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz